Canisterapeutické zkoušky

16.05.2015 18:19

Dnes jsem byla s oběma holkama skládat canisterapeutické zkoušky. Zkoušly se konaly v Bruntále a zaštiťovalo je Psí centrum Alfa. Barča zkoušky opakovala (co 2 roky se canisterapeutičtí psi musí znova přezkušovat) a Caira si to střihla napoprvé. Zkoušky nebyly jednoduché, odvolání od párku, reakce na hlouček oprvavdu řvoucích, skandujících a dupajících lidí v uzavřeném prostoru, reakce na nárazový hluk (lekla jsem se víc než moji psi), reakci na člověka s epileptickým záchvatem při polohování a plno dalších opravdu zapeklitých částí. 

První šla na řadu Caira, byla jsem si jistá jejím odvoláním, avšak s párkem jsme trochu zaváhaly a chvilku trvalo, než si uvědomila, že panička volá. Všemi ostatními displínami prošla bravůrně a na to, že to je mlaďoch to zvládla výborně a to na 90bodů. Pak jsem celou zkoušku opakovala s Barunkou a tam to bylo úplně bez problémů, mezi skandující cizí lidi zapadla a skandovala s něma.:) Zkoušku Barča splnila na 100 bodů. 

Jsem na holky pyšná, zvládly to obě bravůrně!