DOGTREKKING ŠLAPANICKÝ VLK

30.03.2013 12:21

Letos jsem se rozhodla Velikonoce oslavit nestandartním způsobem, a to Velikonočním dogtrekkingem ve Šlapanicích.

Tuhle akci vystihuje jedno slovo: Euforie. Naprosto vynikající akce, skvělí pořadatelé, skvěle vymyšlená trasa, skvělá parťačka Anička s aussíkem Blekouškem a úžasná Barunka. Šly jsme v kategorii DTW 1 MID což bylo 42km. Jsem na sebe pyšná,že jsme to tak zvládly, sice s občasnýma krizičkama, ale i ve sněhu s naprosto mokrýma nohama, to byl prostě jedinečný zážitek. Konečně jsem pochopila co znamená věta: Při dogtrekkingu splyne psovod se psem v jeden článek. Pochopila jsem,že jsme s Barunkou přes všechny naše občasné neshody opravdu sehraný tým. Barunka mi mockrát velmi pomohla, při stoupání do kopce zabírala a ohleduplně se otáčela jeslti je všechno v pořádku a může mě vést dál. Při posledních km se mi zdálo,že mi čte myšlenky a vedla mě starostlivě až do cíle. Obdivuji ji za to,že si ani jednou nezastěžovala a poctivě šlapala jak drak. Když jsme došly do cíle,odpadla a usla.

Dogtrekking je úžasný sport a hodlám v tom určitě pokračovat, takže minimálně Šlapanického vlka se příští rok určitě zúčastním a snad se nám o prázdninách s Barunkou povede nějakej ten dogtrekk ještě uťapat. Pohráváme si s myšlenkou,že vyzkoušíme i kategorii LONG což je 84 km. Protože ta euforie, když docházíte v mokrých botách, s bolavýma nohama do cíle a jste pyšní,že jste to zvládli,za to prostě stojí!!!