Hanácká národní výstava psů BRNO 2014

04.01.2014 07:00

Dnes jsme se s Cairinkou zúčastnily Hanácké národní výstavy psů v Brně. Jely jsme tam s tím, že se potkáme s ostatníma, pokecáme a proběhnem se v kruhu. Soutěžily jsme ve třídě Mladých, kde bylo 8 fen. Z toho 2 naše sestry Carmen a Cella a od kamarádky Baby Ely. K mému neskutečnému překvapení jsme získaly

V1, CAJC,BOJ a dokonce i BOB. Byla jsem strašně moc překvapená, vůbec jsem to nečekala a měla jsem ohromnou radost. Poté jsme se ještě zúčastnily závěrečných soutěží, ale tam jsme se jen proběhly po velkém kruhu, konkurence tam byla už opravdu obrovská.

Celkově to byl super den. Jsem moc ráda,že jsem měla při sobě mého přítele jako psychickou podporu a fanouška a Atinku s přítelem, která i když byla se mnou ve třídě, nám moc fandila! Samozřejmě musím pochválit i Cairušku, protože byla skvělá, na to že má 11 měsíců, to zvládla úplně bravůrně. Moc se snažila a běhala krásně. Po cestě zpátky spala jak šípková růženka.

Takže Hip hip hurá máme prvního BOBA!!! :)