Hranická skočka II.

25.06.2013 10:16

V sobotu jsme se zúčastnily našich domácích agility závodů, Hranické skočky II. S Barunkou jsme rok netrénovaly agility, tak jsem nečekala,žádný zárak, spíš naopak, čekala jsem,že spíš pobavíme obecenstvo. Ale světe div se Barunka běhala krásně, s radostí a dokonce kromě jednoho běhu, kde byla jen skočená zona,byly všechny běhy čistě!!!!

Cairinka byla jako divák a byla moc hodná!

V prvním běhu jsme se umístily na 10.místě s jednou chybou - běhalo 15 pejsků

V druhém běhu jsem to pokazila já, ale i tak jsme se o kousek posunuly a umístily jsme se na 9. místě

A ve třetím běhu jsme se zpátky vrátily na 10. místo

No a součty mě strašně moc překvapily - z 15. pejsků závodících v kategorii začátečníci Large jsme se umístily na 6. místě!!!!!!

Videa z běhů

Agility

www.youtube.com/watch?v=hQEflaDfRsk

Norníkovo bludiště

www.youtube.com/watch?v=L_0HErkbwu8

Žabákova cesta

www.youtube.com/watch?v=wEfJRU_xKEk

 

Fotky

Za fotku děkuju panu Radkovi Říhovi

Za fotku děkuji naší Dášence