Víkend u Aťky v Bochoři

15.03.2014 07:00

Kamarádka Atinka s švýcarkou Elynkou nás pozvaly na víkend s bílýma i barevnýma :). Přijela jsem s holkama v pátek večer a přespávala jsem u nich do soboty, kdy přijeli další účastníci. Holkám se návštěva velmi zamlouvala, protože mohly konečně spát s paničkou v posteli. Barunka na to moc není, ale Caira se mi narvala do spacáku a v objetí se mnou spala úplně celou noc. Druhý den ráno přijeli ostatní účastníci. Celková sestava byla: Elynka, Arinka, Cairinka, Barunka, Cirda, Merlin v autě, Connie, Hádes a Ketty. Byl to skvělý den. Kuba nám skvěle zafiguroval, tak si všichni pejsci zkusili obranu. Naše Cairuška byla moc šikovná, kousala moc pěkně a Barunka byla největší hvězda dne, protože se s figurantem pomazlila  a když ji to přestalo bavit, tak ho začla ignorovat a šla čuchat :D Prostě naše typická Barča. Tak jsme si spolu aspoň trošku zkusily chůzi u nohy a byly jsme obě spokojené. Odpoledne pak pro mě přijel můj drahý přítel a jeli jsme společně domů. Víkend hodnotím jako velmi zdařený i když bez nějakých šrámů se to neobešlo, ale tímto moc děkuji Aťce za skvělé úbytko a jídlo a celkově za celou akci a Kubovi za super figurantsví.