Výběr štěňátka

16.03.2013 19:37

Dneska jsme byly s kamarádkou Maruškou vybírat, která holčička z Chs Bílá Merci bude moje Cairinka. Sešli jsme se u chovatelky Lucky všichni budoucí majitelé a Lucka štěňátkům dala jiné obojky, abychom nebyli zaujatí fotkama a nehádali se ;). Jen co jsme přišli dovnitř na zemi spinkala holčička se zeleným obojkem(jelikož studuju lesárnu, je to určitě osud:-D). Aniž bych tušila, která to je sedla jsem si k ní. Jak se holčička probudila, začla řádit, všechno okusovat a byla živá. V tu chvíli mě bylo jasné, že je to ona,že to je určitě fialová holčička, do které jsem se zakoukala už při předchozí návštěvě.

Přesvědčovala mě celé odpoledne, protože jakmile jsem zavolala na štěňata, fialka přiletěla jako první. Potom už běhala za mnou jediná a začla se u mě držet. Prostě byla jasná. No a protože jsme odcházely na dvakrát(poprvé jsme nestihly autobus), 2krát mě šla doprovodit až kde dveřím, poprvé sama a podruhé, když jsme odjížděli s budoucí majitelkou oranžové holčičky, přiletěla i s oranžovou.

Mám z toho dobrý pocit, fialka alias Caira se jeví jako dračice temperamentní a to jsem přesně chtěla.Moc se na ni těším, už teď je mi smutno!

 

Na fotce jsem fialku drapla a už nepustila,už je moje :)